جاذبه های گردشگری مشهد
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک جنگلی شاندیز مشهد

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگرانتور مشهدرا به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران و مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. در تور مشهد از این مکان زیبا دیدن فرمایید. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تور مشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

 مطالب مرتبط:

پارک جنگلی شاندیز مشهد

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور مشهد پاییز 94

تور مشهد لحظه آخری





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: